generated by sloganizer.net

perjantaina, syyskuuta 16, 2005

Mikko osti mulle Alias-pleikkaripelin eilen taulukoukun- ja sipsinhakureissulla. Kyseisen ajantapakkeen sai vitosella Citymarketin mammuttimarkkinoilta. Alias on kyllä ihan ykköstä. Mutta miksi sen pitää tulla kymmeneltä torstai-iltana? Mun pitäs olla sillon jo nukkumassa. Ja meillähän ei videot syystä tai toisesta toimi. Koska kukaan ei jaksa värkätä. Ja ei se ole sama asia. Tosin silloin voisi kelata mainostauot.

Moraalinen ongelma. Olin pakannut ilmeisesti kamani turhan roisilla otteella jumppasalin pukuhuoneessa, kun mukaan oli tarttunut jotenkin kummassa kaksi vierasta sukkaa. En tiedä kenen ne ovat ja onko aiheellista viedä kahta sukkaa löytötavaroihin tai kaipaako niitä kukaan. Ehkä tämä aihe ei vie yöuniani, mutta kuitenkin. Jos ne olisivat olleet samanlaiset mustat sukat kuin mitä minulla on, niin en olisi edes huomannut asiaa, mutta kun ne olivat Röhnischin valkoiset sukat, semmoset vähän niinku hienommat kuin minun Pirkka-urheilusukat. En haluaisi pilata karmaani varastamalla jonkun hikiset sukat.

Koska pariskunnalla pitää olla yhteisiä suunnitelmia ja meillä ei ole, päätin että rupeamme treenaamaan puolimaratoonia varten ja lähdemme huskysafarille. Huskysafari tyssäsi siihen, että se maksaa ihan simona. Mutta ne onkin suunnattu ulkomaalaisille eksotiikanhakuisille turisteille. Oulun Terwahölkästä 2006 ei ole missään vielä mitään tietoa. Helsinki City Run olisi suurinpiirtein samoihin aikoihin. Olishan se tietty hienoa oikein lähtemällä lähteä, minä niin harvoin käyn yhtään missään.

Lisätuki- tai muutoshakemuksenne on rekisteröity ja ratkaistaan myöhemmin. En tiedä miksi ja kuinka kauan Kela vetkuttelee opintolainatakauksen antamista. Siinä on tietenkin se hyvä puoli, että aion kuitenkin tuhlata sen yli tuhat euroa kaikkeen turhuuteen, jonka väitän ansaitsevani. Tarinan opetus yrittää olla että "kyllä sinä tyttö pärjäät ilmankin". Niin kait sitten.

Ei kommentteja: