generated by sloganizer.net

tiistaina, lokakuuta 04, 2005

Rahahan ei sitten tee onnelliseksi

Mulle pamahti vihdoinkin 1200 € opintolainaa tilille! Muttamutta, kumpi olis niinku ihkumpi sykemittari, Polarin F11, jonka perään olen kuolannut jo tovin vai vielä uudempi malli F55? Paranispa tästä äkkiä niin pääsis kauppaan selvittämään asiaa. Jee jee, musta on tulossa välineurheilija. :D

Olo ei kyllä ole yhtään parempi kuin eilen. Olin unohtanut miten syvältä sairastaminen on. "You don’t know what you’ve got till it’s gone". Ulkona on täydellinen ilma ja minä istun täällä sisällä, odottaen että telkkarista tulisi jotain katsottavaa... Kyllä käy ihan itselläkin itseä sääliksi. En halua tartuttaa ketään tällä ilkeällä taudilla, joten pysyn kotona karanteenissa kunnes olen taas täynnä elinvoimaa ja hyvää meininkiä. Tällä hetkellä se tuntuu hirmu kaukaiselta ajatukselta...

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nainen, yritähän parannella ihtes. Itte oon toipumisen puolella räkälentsutaudista, kyllä se siitä - jos minä rapakuntoinen paskiainenkin selviän muutamassa päivässä, niin sinä huippukuntoinen amatsoni selätät sen taudin takuulla varhemmin! Tsemppiä!

/eve

Hanna P. kirjoitti...

Ihana Eve! :) Yritänpä kovasti ajatella että tämä peikkopäinen räkää valuva kotizombie muuttuisi jollain ihmeellä amatsoniksi... vaatii mielikuvitusta.

Tavoite olisi kyllä selvitä huomiseksi pakolliselle anatomian harjoitustunnille, muuten rupiaa opiskelu kärsimään.

Anonyymi kirjoitti...

Se noissa sykemittareissa tynpii, että julkaisevat heti hienomman mallin kun rahasi johonkin mittariin sijoitat. Mutta minulla f11, ja olen kyllä kovasti tykännyt, suosittelen.

Hanna P. kirjoitti...

Eivät ole kyllä pitkään julkaisseet tuota F11:ta uudempaa mallia, sitten yhtäkkiä päättivät keksiä F55:n kun olen tosiaan siitä F11:sta unelmoinut... pöhköä.

Mutta kiva kuulla että se F11 on hyvä, varmaan sellaisen hankin itsekin.