generated by sloganizer.net

sunnuntaina, marraskuuta 13, 2005

Isänpäivä on minun juhlani

Isänpäivä on ihan hauska juhla. Olen nimittäin meidän suvun ensimmäinen lapsenlapsi. Siis isäni ja äitini ovat vanhempiensa vanhimpia lapsia ja minä olen heidän vanhin lapsensa, serkuksista vanhin. Minä olen tehnyt isovanhemmistani isovanhempia ja vanhemmistani vanhempia äitienpäiväaamuna, sunnuntaina 9.5.1982 klo 9.36. Juhlikaamme siis minua!

Kuuntelen tässä Madonnan uutta levyä Confessions on a dance floor. Ihan hauskaa discopoppiahan tämä on. Ehkä soveltuisi korkeintaan juoksusoundtrackiksi, tällaista sielutonta ränkytystä. En tiedä kauanko tätä pitää kuunnella, että uppoaisi, jotkut kappaleethan avautuvat vähän jäljessä. Tämän tyyppisessä musiikissa Kylie Minoque potkii Madonnaa persuuksille yks-nolla.

Päätin hankkia itselleni arabialaisen nimen (löysin linkin Aminan blogista). Lähimpänä nykyistä lempinimeäni on Haniya, merkityksenään "pleased, happy". Että semmosta. Eipä tuolla kyllä tee mitään enkä tule sitä missään käyttämään. Näin käytin pari minuuttia taas elämästäni täysin tyhjänpäiväiseen hommaan. Tadaa.

Olen päättänyt äänestää Heidi Hautalaa pressanvaaleissa. Ei kyllä ole edes vaikea valinta. Maanantaina 21.11. klo 18 hän on Oulussa keskustelemassa energiapolitiikasta, mutta nettisivuilta ei löytynyt tarkempaa tietoa että missä.

Minulla on lainassa kynynen kamera koululta. Koska Mikko katsoo Forrest Gumppia, saatte vain tämän kynysen omakuvan.



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nätti tyttö!

Hanna P. kirjoitti...

Johtuu tasan valaistuksesta. ;)