generated by sloganizer.net

tiistaina, toukokuuta 30, 2006

Sinä syntinen, syntinen nainen

Olen heikko ihminen. Itsekurini on riekaleina, olen nöyryytetty ja häpäisty. Ainoa, jota voin syyttää, olen kai minä itse. Olen niin heikko, että jätin bodycombatin ja bodypumpin väliin. Nyt lähden rankaisemaan itseäni sellaisella juoksulenkillä, että syömäni puolikas Daim ei takuulla jää leventämään persettä. KAIKKI LIHA TOTTELEE KURIA!

Ne, jotka minut tietävät, tajuavat että asia, joka voittaa tiistain tapposetin, ei ole ihan mitä tahansa.

Joku saatanan paskapää oli tyhjentänyt vissiin pyöränkumini A3:1:n edessä. Pitääpä antaa selkään jos agenttini selvittävät syyllisen. Jos luet tätä (eihän sitä koskaan tiedä), tiedä että tulet vielä anelemaan armoa, senkin kurja rakki!

Olen ollut parina päivänä hyvässä seurassa hauskojen veljesten kanssa ja saanut nauraakseni niin, että endorfiini virtaa vielä pitkään. Jostain syystä tunnen olevani oikeassa seurassa. Olen erittäin sosiaalinen, yhteisöllisyyttä kaipaava eläin. Eilen koottiin vaatekaappia, minä sain ruuvata porakoneella ja hakata nauloja, jotka hakkasinkin lahjakkaasti ihan päin helevettiä. Ja sain laittaa seinään silikonia, pikkasenko siistiä.

Yksi veljeksistä tekee minut hulluksi. Voi herranjumala, mikä ensimmäinen suudelma. Polttelee vieläkin. Dramaturgiassa sitä sanotaan cliffhangeriksi. To be continued.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa loistavalta.

Oletkos vielä huomenissa työharjottelussa täällä betonimaailmassa? (vrt. Super Mario Bros + "pilvimaailma" tai "aavikkomaailma") Voisin tuoda viimeinkin sen ohjelmisto-cd:n sulle ;)

Paiskaa maililla vaikka, sovitaan treffit!

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Elämäsi kuulostaa hauskalta ja vauhdikkaalta tällä hetkellä, mukavaa :)

Ja sinut on haastettu: http://nakymaton.blogspot.com/2006/05/tytyy-osallistua-haasteeseen-kun-siit.html, toivottavasti ei haittaa.