generated by sloganizer.net

sunnuntaina, elokuuta 20, 2006

Ajankohtaista

Sain tietokoneeseen näytön. Tai kymppi kai tuosta rähjästä pitää maksaa. Homma toimii nyt niin, että kaikki ohjelmat sun muut aukeavat läppärin pimeään näyttöön, josta ne pitää raahata toiselle näytölle, jolle työpöytä on laajennettu - tähän hommaan tarvitaan taskulamppua. Kyllä tuohon hommaan ehtii vielä monta monituista kertaa hajota. Olen valmis harkitsemaan jotain muutakin ratkaisua.

Koulu alkaa viikon päästä maanantaina. Näyttäisi olevan joka päivä kahdeksasta neljään. Stressaa. Opinnäytetyö pitäisi olla jossain vaiheessa, mutta se on lähinnä vain vaiheessa. Pari viikkoa ja alkaa mielenterveystyön harjoittelu, eli viisi vaiko peräti kuusi viikkoa pöpilässä pöpien joukossa, seura tekee kaltaisekseen ja minua ei nyt yhtään kyllä huvittaisi. Hyi yäk. Mikä loma? Minne se meni?

Kaikkea jaksas vaan ei kyllä opiskella, se tuntuu kauhean vaikealta, etenkin ajatus kahdeksan tunnin päivistä työharjoittelussa, josta ei makseta palkkaa. Olen täysin perusteettomasti tyytymätön, kaikkeen. Pitäisi ja pakko kait se on, iyyy.

Koitan miettiä kivoja. Niin, huomenna pääsen bodypumppiin aamupäivällä. Beauty Centerin 4.9. alkavassa syksyn lukkarissa on yli 50 viikkotuntia. Enää joku 11 päivää ja nämä avoliiton rauniot pitäisi olla raivattu ja elämä vois mennä eteenpäin jollakin tasolla. Jameralla pitäs olla lähiaikoina jotkut bileet, jotka pidetään ilmeisesti täällä Mäntylässä mun kotona. Koirakuume on. En tiiä onko se hyvä asia. Tekis mieli vaan.

Tunnen itseni tällä hetkellä eläväksi, tasapainoiseksi ja terveeksi. Mitä harhaa! Jos sitä sais aamutakin vaihdettua lenkkikamppeisiin ja lähtisi antamaan itellensä vähän kyytiä tuonne pihan puolelle. Täytyy myöntää, että juuri tällä kyseisellä hetkellä sunnuntaina puolen päivän aikaan olen levoton ja tylsistynyt enkä yhtään ylpeä siitä että olen saattanut itseni tähän tylsistyneeseen ja levottomaan tilaan. Asia täytyy korjata välittömästi!

Ei kommentteja: