generated by sloganizer.net

keskiviikkona, lokakuuta 26, 2005

GO KARI TAPIO GO!

Pääsin tänään yllättäen Kari Tapion konserttiin. Vanhempani olivat varanneet liput joskus elokuussa tähän merkittävään tapahtumaan. Tänään isäni soitti Helsingistä, että lentokone on myöhässä ja ei ehdi konserttiin. Äiti soitti minulle ja tottakai lähdin mukaan! Mikäs sen extremempää.

Olen todella iloinen siitä että lähdin. Konsertti oli todella hieno, esiintyjä karismaattinen ja osaava, musiikki kaunista, sanat koskettavia. Välillä kylmät väreet menivät ihoa pitkin, välillä liikutuin melkein kyyneliin saakka. (Olen liikuttunut kyllä melkein kyyneliin bodypumpin viime ohjelman penkkipunnerrusbiisissä, joka on Slinkee Minxin "Summer rain"... no, olen ehkä herkkis... tai vain häiriintynyt.)

Tunnistin jopa muutaman kappaleen, kuten Nilssonin "Everybody's talking" ja tietenkin Paul McCartneyn "Yesterdayn". Parhaita kappaleita olivat silti suomeksi esitetyt. Äidinkielellä sanottu viesti uppoaa sydämeen.

Lopussa kaikki nousivat taputtamaan ja pystyin tuntemaan ihanan keski-ikäisen joukkomanian - tai kuten äidilleni kuvasin yleisöä, "äänestysikäisen". Olin valehtelematta nuorin yleisön edustaja. Ja meillä oli paikat ETURIVISSÄ! Voiko olla siistimpää?!?

Tiesittekö että Kari Tapio on syntynyt Suonenjoella 11.12.2945. Taiteilijanimi "Tapio" on Kari Jalkasen keksimä muunnelma hänen toisesta nimestään Tapanista. Kari Tapio on voittanut vuoden 2005 vuoden iskelmäalbumi-Emman levystä "Toiset on luotuja kulkemaan" ja Vuoden miessolisti-Emman vuonna 1999. Hän on voittanut myös Iskelmä-Finlandian vuonna 2003 ja saanut Kullervo Linnan säätiön palkinnon vuonna 1999. Että silleen, aika kova jätkä.

PS. Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jaa, no mä olen kolme vuotta vanhempi. Siis sinua vanhempi, en aikamatkaaja Kari Tapiota. %)

Hanna P. kirjoitti...

Onnea, olen aina ollut sitä mieltä että 26 vuotta on miehen paras ikä. Olen todennäköisesti samaa mieltä myös viisikymppisenä, kjeh kjeh.