generated by sloganizer.net

tiistaina, kesäkuuta 20, 2006

Olet juuri niin suuri kuin ne asiat, joiden annat häiritä itseäsi. - Jerry Bundsen

Huomenta! Korkeammat voimat päättivät viime hetkellä lahjoittaa minulle unenlahjat... Rakas lähti yövuoroon ja minä sippasin samantien, heräten aamulla pirteämpänä kuin aikoihin. Taidan tehdä saman tempun tänä iltana. Nukkuminen tekee ihmiselle hyvää, kokeile jos et tiedä.

Odottelen innolla minkälaista korvausta menetetystä vapaa-ajasta on tulossa pankkitililleni kuukauden viimeisenä päivänä. Olen ehtinyt suunnitella jo niin paljon kaikenlaisia hankintoja uusista rullaluistimista lähtien, että luultavasti summasta riippumatta kuuluu vain pieni WUUSH ja tili onkin taas tyhjä.

On ollut paljon elämän parhaita hetkiä, en ole ollut ikinä niin iloinen kuin eilen kun rakas tuli hauvan kanssa hakemaan minua töistä. Kävimme tivolissa moikkaamassa tivolikoiraa, haimme pizzan puokkiin ja nautimme Tuiran rannalla auringosta. Sanomattakin selvää, että ällösöpöily on kesän kuuminta hottia. En vieläkään oikein usko, että kyseessä on jotain todellista. Minua on koulittu siihen, ettei mikään välttämättä kestä, mutta ehkä se vain tekee asioista arvokkaampia. Se mikä on nyt, on nyt, mitään muuta ei ole luvattu. Pidän hänet mielessäni ja sydämessäni koko aurinkoisen päivän - ja sydän meinaa pakahtua.

Ei kommentteja: