generated by sloganizer.net

perjantaina, heinäkuuta 21, 2006

Everything goes my way

Herätys 5.15. Koira pihalle. Emäntä töihin. Kahdeksan tuntia menee epäilyttävän nopeasti. Street Cafesta salaatti, Beauty Centerille sitä äpöstämään. Bodybalance. Robert's Coffee ja magnum latte siskon seurassa. Bodypump. Löytyi fiilareita, joita olen kaivannut. Lopussa melkein itketti. Palautusjuoma, väsynyttä nauramista, juuttuminen siskon kanssa BC:n eteen pyöriin nojaillen. Vastaus isoveljen tekstiviestiin pyörämatkalla kotiin. Koira pihalle.

Elän edelleen siinä kuvitelmassa, että nyt on maanantai. Sinänsä kyllä, että minun viikonloppuuni eli kahteen vapaapäivään on neljä työpäivää.

Nyt suihkuun, sitten nukkumaan ja odottamaan tiistaita.

Asiat voisi aina olla paremmin, mitäpä sitä kieltämään. Se on kuitenkin Paska Asenne, jolla ei kannata ruveta leikkimään. Miehellä on sosiaalinen elämä, joka ketuttaa minua työläistä. Pitäähän sitä saada mennä, ja kun on vielä viikonloppu kuulemma (kellä on, kellä ei). No, vielä minunkin aikani koittaa riekkua yökaudet. Tämä on vain niin epäreilua. Lupasi tuo äsken puhelimessa tulla panemaan minut nukkumaan. Pitääkin herätä kahdeksan tunnin päästä. Oi ihanuus.

Halipula! Mikään ei riitä, olen kyllä ehkä vaativin ihminen mitä tiedän... työnsarkaa riittää miehellä.

SITTEN KUN koittaa loma, nukun ensin kaksi päivää ja sitten minua ei pysäytä mikään. Hiusväri (juurikasvua kasvatellessa) pitää ostaa ensi viikon sunnuntaiksi, ja kuohuviinipullo sitä varten että bailataan aamuun asti isobroidin kanssa, SITTEN KUN. Jotain kivaa kuitenkin sitäkin ennen, huomenna syömään ystävän kanssa töiden jälkeen, joku ilta mosaiikkiklubi Oulunsalossa ja niin edelleen. Olen onnistunut muuten olemaan sosiaalinen ja olemaan yhteydessä muutamaan vanhaan tuttuun, kaikki ovat vastanneet enemmän tai vähemmän todenmukaisesti "oon monta kertaa miettinyt että pitäis soittaa ja nähdä".

Käsiä väsyttää. Ehkä huomenna on juoksulenkin aika. Nyt vois vähitellen raahautua suihkuun. Hop.

Ei kommentteja: