generated by sloganizer.net

keskiviikkona, elokuuta 02, 2006

Allies, mentors, sidekicks, shapeshifters

Olen toivonut elämääni edes hieman "katsojan ylivertaista asemaa", joka tarkoittaa dramaturgian ihmeellisessä maailmassa sitä, että katsojalle kerrotaan enemmän kuin mitä tarinan hahmo tietää - katsoja näkee nurkan taakse. Mitä on tulossa?

Jos et itse päätä, joku päättää puolestasi. Voi kyllä. Tiedän tasan mitä teen. Jokaisen on aika vähitellen raottaa silmiään ja herätä siihen todellisuuteen, että en ole mikään pullamössöksi pyöriteltävä persoona.

Olen turvassa. I am at the center of the sun and I cannot be hurt by anything this wicked world has done. Kaikin tavoin, turvassa. Been there. Kaikessa järjettömyydessään elämästä näyttää löytyvän joidenkin turvallisten asioiden epätasainen, mutta luotettava sykli.

Itseään ei kannata rääkätä loputtomiin. Minä hemmottelen itseni pilalle hyvällä seuralla ja kun totun liian hyvälle, ei minulle enää mikään sekunda kelpaa, ja miten sitten käy sellaiselle, joka viime aikoina on kohdellut minua jääkaappikylmästi saaden oloni tuntumaan maailman pienimmältä pölyhiukkaselta?

Lyhyellä matematiikalla, kultaseni.

Olen odottanut muutamaa kaunista sanaa. Vähän lempeää kosketusta. En ole vaatinut liikaa. Minä en tahdo kuuta taivaalta. Kertaakaan en ole kuullut sinun pyytävän anteeksi. Syytetään huonoa kasvatusta, vaikka. Ole sekaisin, ole vaan, se ei oikeuta sinua kohtelemaan ketään näin paskasti. For real.

Olen aliarvioinut älykkyyttäni ja aliarvostanut itseäni rankasti ja ihan liian halvalla on mennyt. Ihan liian halvalla. Helmiä... tiedätte kyllä.

Aivan loistava casting tässä stoorissa anyways. Best supporting actor ja best supporting actress-palkinnot on helppo jakaa vaikka niitä voisi jakaa useammankin, niin paljon minua tukevat näinä haastavina aikoina, rakkaat. Kiitos teille kun olette.

All I need is one damn miracle. If not gonna get any, then fuck it. Gonna do my thing anyway. Gonna go with the flow, but just as long as it takes me to all the places I wanna go.

Shakira laulaa,

Ay amor me duele tanto
Me duele tanto
Que te fueras sin decir a donde
Ay amor, fue una tortura perdente

Nothing hurts like the pain, ja silleesti.

Ei kommentteja: