generated by sloganizer.net

tiistaina, elokuuta 08, 2006

"Personally, I think if a woman hasn't met the right man by the time she's 24, she may be lucky." - Deborah Kerr

Yritin päästä irti pakkoajatuksestani, että elämä on puolikas ilman miestä. Elämä on 2/3 toisen miestenperäänruikuttajan seurassa.

Toisia ihmisiä on paljon helpompi neuvoa kuin nähdä oma tilanne selkeänä.

Selkeää tai melko selkeää: olen vapaa nainen enkä ole edes sekaantunut varattuihin miehiin. Vaikka toisinaan seikkailuni kuulostavat omiin(kin) korviin järjenvastaisilta, olen onnistunut pitämään pelin rehellisenä, avoimena ja kahden hengen välisinä juttuina. Kait. Mistäs minä tiedän kuinka paljon minua on vedätetty. Sitähän juuri kaivataan, paranoiaa!

No, omatuntoni on puhdas, tämän lojaalimpaa kultaistanoutajaa (vittu mitä tyhjäpäitä ne koirat on tyhjine katseineen) ei löydy. Minä teen ihan kaikkeni. Luulis jollekin kelpaavan.

Onko tää nyt menossa jo sille "kai mää vielä jollekin kelpaan"-linjalle? Oh please!

Minua eivät ilahduta "nyt oot vapaa ja voit pyörittää niin montaa ukkoa kuin haluat"-kannustukset. Edelleenkään minulla ei ole mitään yhden illan juttuja takana eikä edessä, jokaisen kanssa olen kuvitellut jonkin aikaa harhaisesti viettäväni loppuelämäni ja samaa linjaa noudatan tulevaisuudessakin.

En ole lemmikki, joka kiintyy yhteen eikä sopeudu enää koskaan uuteen kotiin. Ehkä rakkauteni on ostettavissa kuin koiran, joka unohtaa entisen aika nopsaan kun uusi pitää hyvänä. Raadollista? En minä ikävään kuole. There's plenty of fish in the sea.

Totuus on se, etten kestä edes ajatella sitä miestä, kun heti tulee ihan kamala ikävä.

"Miehet tekee vaan elämästä vaikeaa."
"En mä halua helppoa elämää."

Nainen! Jos haluat jännitystä elämääsi, ala kuvittelemaan pakkomielteisesti, että olet raskaana. Tilannetta parantaa, jos olet nainut kuukauden sisään useamman kuin yhden miehen kanssa, jolloin voit leikkiä eri isävaihtoehtoajatuksilla. Muista, että mikään ehkäisykeino ei ole satavarma, ei vaikka käyttäisit tuplaehkäisyä. Hanki raskaustesti, tee se, mutta epäile testin luotettavuutta, lopulta epäile tulosta, vaikka ystäväsi virallisena valvojana todistaa, että teit testin oikein ja siinä on oikeasti vain yksi viiva.

Jotkut naiset on ihanan neuroottisia.

Lainasimme tyttökaverin kanssa kaksi leffaa, joista katsoimme ensimmäistä puoleen väliin. Olen vanha ruppana, kun mieluummin nukun/höpötän tyttöjen juttuja sängyssä kuin kyylään Joaquin Phoenixia. Vois katsoa ne leffat nyt ennen pilatesta, jos jaksaisi ja viitsisi.

Päivän extremeharraste oli eilen iltakävely. Ulkoilutin kolmea koiraa hyvällä sykkeellä, kun yksi (isoin) koirista päätti lyödä jarrut pohjaan heti ovesta ulos päästessä, vaikka kaksi muuta olivat hyvää vauhtia menossa kohti uusia seikkailuita. Lähestulkoon elokuvallista. Joskus huomaan eläväni keskellä huonoa komediaa.

Melko sekavaa.

She wants a good time
No need to rewind
She needs to really really find what she wants
She lands on both feet
Won't take a back seat
There's a brave new girl
And she's coming out tonight

Britney Spears : Brave New Girl (no onhan se noloa myöntää että Britney rulettaa)

Kun nostan pääni pöntöstä, johon yritän masokistisella innokkuudella itseäni hukuttaa, huomaan ympärille katsoessani, että minulla on itseasiassa ihan todella, todella hauskaa.

Ei kommentteja: