generated by sloganizer.net

sunnuntaina, syyskuuta 03, 2006

Only after disaster can we be resurrected.

Sellaisia asioita, jotka vois tapahtua ihan kenelle tahansa...
Mutta ne tapahtuu sitten kuitenkin vain mulle.

Nukahdin solariumiin. Nukahdin kosmetologille. Olisi siis voinut ihan hyvin olettaa, että simahdan ennen aikojani illalla, koska olen nysvä reppana.

Turvallisuussyistä olin ostanut vain yhden pullon viiniä (jaettavaksi kahdelle), koska olen jo geneettisiltä perusasetuksiltani humalahakuinen tirppa. En tosin osannut odottaa, että herrasmiesvieraani toisi tuliaisiksi toisen pullon.

"Oliko meillä kivaa?" Olin skitsofreenisellä tavalla mustasukkainen herrasmiesvieraastani itselleni. Luotettavan lähteen mukaan minulla oli kuitenkin ollut hauskaa. * Yksityiskohdat tapahtumien kulusta sensuroitu. *

Foxy foxy, what's it gonna be? Huomenna liikutaan taas hikeen. Koko kropalla on hirmu kova ikävä sitä, kun huoralle annetaan tosissaan runtua. Tarpeeksi kun rääkkää niin jossain vaiheessa se tunnustaa kaikki tekemättömätkin synnit!

Ei kommentteja: