generated by sloganizer.net

tiistaina, huhtikuuta 17, 2007

Saa kehua!

Kerro itsestäsi. Tässä saat kehua ja kertoa millainen olet parhaimmillasi, mitkä ovat sinun vahvuutesi ja voimavarasi?

NO ON SE MAHTAVA!

Parhaimmillani olen todella energinen. Innostun helposti ja suhtaudun intohimolla asioihin, jotka tuntuvat "omilta". Osaan haaveilla ja teen haaveistani myös totta. En tee asioita, jotka tuntuvat turhanpäiväisiltä enkä usko pakkoon tai että jotain pitäisi tehdä vain siksi että täytyy.

Olen rohkea - pystyn tekemään rohkeita ratkaisuja ja ottamaan riskejä. Periaatteiltani olen lahjomaton ja olen valmis uhraamaan paljon tärkeäksi kokemieni asioiden vuoksi.

Olen harkitseva - tiedän mitä teen. En kadu mitään mitä olen tehnyt. Teen viisaita valintoja, joiden takana pystyn aina seisomaan.

Olen luova ja innovatiivinen. Kykenen näkemään asioissa monia puolia ja löytämään luovia ratkaisuita. Uskallan ajatella eri tavalla ja olla eri mieltä. Pystyn muuttamaan mielipidettäni ja myöntämään sen, jos huomaan olevani väärässä. Pystyn perustelemaan mielipiteeni.

Olen parhaimmillani todella huumorintajuinen. Se auttaa minua pääsemään läpi vaikeiden aikojen - ja nauramaan vastoinkäymisille. Välttämätöntä on että pystyn nauramaan itselleni. Saan tyydytystä siitä, jos saan muut nauramaan - vaikka itselleni.

Olen rehellinen ja lojaali. Moraalini on vahva. Teen ratkaisuja tunteen ja intuition pohjalta ja tilannetajuni on loistava. Olen herkkä ja vahvasti tunteva, jopa vereslihainen sielu, en yhtään kyyninen tai paatunut.

Olen aktiivinen ja optimistinen. En jää koskaan tuleen makaamaan, vaan haen voimakkaasti useita erilaisia ratkaisuja ja selviytymiskeinoja. Olen superagentti - selviydyn mistä vain. Taistelen kuin soturiprinsessa.

Minulla on hyvä fyysinen yleiskunto ja liikun säännöllisesti ja paljon. En voi edes kuvitella minkälainen olemukseni ja olotilani olisi ilman sitä tai miltä tuntuu ihmisestä, joka ei liiku yhtä paljon. Olisin varmaan täysin vieraantunut kehostani. Olen onnellinen, että olen pystynyt omaksumaan liikunnallisen elämäntavan. Saan liikkumisesta ja ryhmäliikuntatuntien ohjaamisesta suunnattomasti energiaa ja hyvää oloa.

Rakastan monia asioita, joista saan voimaa elämääni. Perhettäni - minulla on hyvä suhde vanhempiini, sisaruksiini, isovanhempiini ja muihin sukulaisiin. Ystäviäni - heidän kanssani jaan ison osan elämääni, he ovat iso osa minun elämääni ja minä heidän. Eläimiä - suloinen koirani on oikea elämäni valopilkku. Musiikkia - yksi ilmaisumuoto, jossa saa antaa kaikkensa. Lajitovereita - näen hyvää kaikissa ihmisissä, joita kohtaan ja saan sillä tavalla paljon itselleni. Liikkumisen riemua - ihanaa olla terve niin että pystyy liikkumaan. Kevättä - aurinkoa, lämpöä, uutta elämän voimaa, joka saa uskomaan parempaan. Itseäni!

Kaikista eteenpäin vievin voima on se, että olen kiinnostunut elämästä ja odotan mielenkiinnolla mitä se tuo tullessaan.

2 kommenttia:

Laura Maria kirjoitti...

Juuri näin!

Hanna P. kirjoitti...

Tehtävänanto on kuntoutusprojektista, ajattelin laittaa sen tännekin, koska ihmiset kehuvat itseään ihan liian vähän. Tehtävän antaja sanoi, että on ihan tarkoituksellista, että tehtävässä vain kehutaan itseä eikä lainkaan mietitä heikkouksia. Mietipä huviksesi hyviä puolia, melko itsestään tulee niiden varjopuolet mieleen... Kyllä itsensä kehuminen on kovaa hommaa! :) Onko se niin että "oma kehu haisee" vai miksi se on niin vaikeaa...?

Ja pointtihan on siis kehua itselleen, ei aiheuttaa muissa jotain huonoja fiiliksiä.