generated by sloganizer.net

lauantaina, syyskuuta 03, 2005

Keskity hyviin asioihin

KESKITY.

Keskittyminen on nykypäivänä aliarvostettua. Vastaantulevat ihmiset vaikuttavat levottomilta, hosuvat ja häsläävät, valittavat kaikesta ja ikään kuin pysähtyessäänkin juoksevat paikallaan.

Minä yritän keskittyä tässä blogissa hyviin asioihin:

Tänään kävimme sienimetsässä ja kaikista parasta oli se, että kaupunkilaiskoira Jasmine sai juosta metsässä kaverinsa Taavin kanssa niin paljon kuin jaksoi.Kirmaaminen tekee koiran onnelliseksi samalla tavalla kuin kirmaaminen tekee ihmisenkin onnelliseksi.

Voi että oli hyvä nähdä Kerttaa tänään. Kertta, Kalle ja Artturi ovat olleet minulle tukiperhe silloin kun minulla on ollut "vähän vaikeaa". Kertta on tärkeämpi minulle kuin mitä varmaan luulee olevansa.

Ihanaa, että huomenna on sunnuntai... Menen aamulla äitin kanssa bodybalanceen ja vähän myöhemmin Kertan kanssa bodycombattiin. Jännittää vähän. Loput päivästä saan löhötä tai tehdä mitä vain turhaa, huomenna ei tarvitse olla tehokas.

On hyvä kun on jotain mitä odottaa. Kuten opintolaina ja hetkellinen taloudellinen huolettomuus. Puhuimme Kertan kanssa syyslomalla reissuunlähdöstä, jonnekin halpaan paikkaan missä on lämmintä. Minua ei juuri nyt kiinnosta mikään kulttuuriloma, haluaisin löhötä rannalla päivät ja tanssia yöt. Marmarikselle olisi tarjolla matka syyslomalla suorilla lennoilla Oulusta, siihen menisi rapiat puoli tonnia... mutta olishan se ihanaa!

Ei kommentteja: