generated by sloganizer.net

keskiviikkona, marraskuuta 23, 2005

Tilannekatsaus

Jaahas, jaahas... mitäs tänne minun elämään kuuluu...?

Uskaltauduin bailatino-tunnille. Se oli hienoa, vaikka alussa hirvitti, että meneekö jalat solmuun. Ihan hyvin meni, olen itselleni aika armollinen kaikessa, minkä vasta aloitan... ensi kerralla osaan jo askeleet! Ohjaaja oli mukava nuorimies, joka oli rauhallinen ja osaava ohjaaja, eikä yhtään pelottava. Musiikki oli parasta koko tunnissa - niin mukaansatempaavaa, huumaavaa suorastaan. Ihanan mausteisia rytmejä keskelle pimeää syksyä! Suosittelen kaikille lattarirytmejä vaikka ihan kotikuunteluun.

Olen iloinen että uskaltauduin mukaan uudelle tunnille. Helposti sitä pysyttäytyy tutuissa kuvioissa, vaikka oikeasti ihminen tarvitsee vaihtelua pysyäkseen jotenkin järkevänä. Oi sitä tanssin iloa! Minä menen rytmissä ryhmän mukana, minä osaan, katsokaa miten keveä askel ja täyteläiset liikkeet!

Pohjankartanon yleisöluento oli todella positiivinen yllätys. (KM Eija Keränen: Erilaisten tunteiden (mieliajojen) kanssa työskenteleminen. Ravitsevat ja häiritsevät tunteet käyttäytymisen lähteenä.) Menen ehdottomasti sivistämään itseäni muillekin luennoille. Juuri sitä asiaa mikä minua kiinnostaa, legendaarista! Nyt koitan saada raksuttavat aivoni narikkaan, kirjoitan mahdollisesti myöhemmin ajatuksia luennon muistiinpanoista.

Vein sykemittarin takuuhuoltoon, miten siinä voi kestää niin kauan, saan mittarin takaisin vasta 2.12., herranjestas! Miten ne kuvittelevat että elän ilman mittaria siihen asti... se oli kasvanut minuun jo kiinni. No, saas nähdä kuinka kauan vilkuilen tyhjää rannetta kellonaikaa etsien. Huomenna pitää mennä bodysteppiin ilman mittaria, saapa revittää kunnolla kun ei ole mitään sykemittaria kertomassa että liian lujaa mennään. Huomenna on muuten vapaapäivä koulusta. Olen tehnyt tehtäviä siihen tahtiin että ei ole mitään kirjoiteltavaa rästissä, ainoastaan voisi vaivautua avaamaan mikrobiologian tenttikirjoja... saa nähdä kuin yllättävän kiireisen päivän huomisesta saan tehtyä, eli mitä kaikkea mielenkiintoista keksin niin että voin lykätä lukemista vielä hetkisen...

Ei kommentteja: