generated by sloganizer.net

maanantaina, helmikuuta 20, 2006

It's spring fever.... You don't quite know what it is you DO want, but it just fairly makes your heart ache, you want it so! -Mark Twain

Jostain syystä tuikkasin kuumemittarin kainaloon ennen kuin olin lähdössä juoksemaan. Ja lämpöä oli vähän yli 37, mikä minulla tarkoittaa vakavaa häiriötilaa. Ruumiinlämpöni on vakaa 36,8 ja parin kymmenyksen heitolla rupean hetikohta hourailemaan.

Mitenkähän tälle koko viikolle käy...? Ilmeisesti elimistö yrittää sanoa, että peru kaikki suunnitelmat, alkaa olla kiire pakata!

3 kommenttia:

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Minun lämpöni on ollut viime aikoina kolmeakymmentäkuutta ja kahdeksaa, se on minulle paljon vaikkei olekaan kuumetta. Toivoisin että tauti tulisi kunnolla jos on tullakseen, kyllästyttää tämä odottelu.

Hauskaa pakkaamista :)

Anonyymi kirjoitti...

Tää on just tätä! Olen kipeä. Taas. Pää täynnä räkää ja tosi voimaton olo. Tiedän kyllä mistä tämä johtuu, joten Kirahvin lailla käyttäytyminen loppuu NYT, värinmuutoksista huolimatta!!

Pysy ees sinä terveenä, niin saadaan muutto kunnialla hoidettua. =)

En tuu kouluun tänään, vaan koitan parannella kotona..

Hanna P. kirjoitti...

Taistellaan, siskot!
Periksi ei anneta!