generated by sloganizer.net

maanantaina, elokuuta 21, 2006

It's a friggin' miracle!

Minusta tuntuu, että minua johdetaan harhaan. En ole tottunut siihen että hyviä asioita tapahtuu. Heinäkuusta asti olen ollut asenteella "otetaan ne iskut vastaan mitä annetaan". Tänä aamuna läppärin näyttö yhtäkkiä toimi. En osaa selittää... se on ollut pimeänä aika tovin. No, katsotaan kuinka kauan se toimii. Kahden näytön systeemi sitä paitsi toimii hyvin.

Sekoitin lähes täydellisen aamupirtelön (luomukananmunanvalkuaisia, maitorahkaa, banaania, tuoremehua) uudella OBH Nordica Chilli-tehosekoittimellani. Eilen iski päälle Desperate Housewife-sivupersoonani Vanessa, joka on elitisti ja ostaa kaupan tyhjäksi kaikista tyylikkäistä asioista. Niinpä hankin myös saman sarjan kahvinkeittimen, joka viihdytti jo riittävästi kun keitin eilen yhdet vedet sen läpi. Mahtava vekotin! Kerää koko sarja: vielä puuttuu vedenkeitin ja leivänpaahdin...

Täydellinen maanantai jatkuu bodypumpilla. Tälle päivälle en odota enempää ihmeitä, mutta nyt kun kerran hyvin alkoi niin mitäs jos kuitenkin...?

Iltasanomien horoskooppi tänään härälle: Saat kuin taikaiskusta erään asian kuntoon. Et välttämättä ole näppäräsormi, mutta aivosi toimivat kuin partaveitsi. Se on etusi tänään.

Aamun kappale: Nina Simone - Feeling Good

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka Hanna!

Sä oot hyvä kirjottaja :). Oon huomannu sen jo aiemmin. Sillon joskus, kun mun ja Jaakon rakkaustarina :) alkoi ja mulla oli vaikeeta ku piti erota ex:stä, niin muistan miten hyviä juttuja sä kirjotit mulle mailiin. En oo poistanu niitä :).

Tulin just lenkiltä ja sit punnersin ja treenasin masua ja selkää. Nyt pitäis mennä suihkuun, kun ei oo kovin hehkeä olo näin hikisenä.

Toivottavasti ne bileet on sitten lauantaina jo! Kyllä jo vähän (tai vähän enempikin biletyttää).

Mites sun viikonlopun kuviot meni? ;)

Hanna P. kirjoitti...

Kiitoskiitoskiitos, Elina. :)

PARTY ON!

Päivittelen sulle extraspessukuulumisia sitte ku nähdään...