generated by sloganizer.net

perjantaina, marraskuuta 30, 2007

*****, ihan pimiää! (Somebody hit me!)

Hööhöhöhöö. Istun täällä koulun atk-luokassa ja hymyilen typerästi. Oon menossa viikon päästä larppaamaan ja muutenki on semmonen olo kuin parhaimmillaan. Melkeen tulee itku ku kuuntelen uuden pumpin ja combatin mussiikkeja. Kuvittelen itteni hiessä. Mulla on hirviä ikävä sinne, hikeen, jumppasalin eteen.

Into the darkness we can fly
Upon the wings of your desire
I see the light
We float upon a cloud of love
With you I just cant get enough
I see the light

Paradise - See The Light. BodyPump 64 kappale numero 4 eli selkäbiisi. Puuttuu vaan strobovalot. Kylymiä värreitä!

Opinnäytetyön ohjaaja kysyi olenko ajatellut ryhtyä opettajaksi. Olisin kuulemma hyvä terveystiedon opettaja teini-ikäisille. Ilmeisesti puhuin sen verran punastelematta luokan edessä suuseksistä ja sukupuolitaudeista. Minä en vaan tajua mitä punastelemista seksiasioissa ylipäätään on. Eletäänkö me vieläkin keskiaikaa? Suurin osa seksiä harrastaa, on harrastanut tai tulee harrastamaan. Tuo "harrastaminen" on sinänsä aika hauska juttu, se jotenkin irtaannuttaa intiimin asian bodypumpin tai larppaamisen tasoiseksi ajanvietteeksi. Mutta en ota vastuuta, en ole minä valinnut tuota sanaa suomen kieleen. Mieluummin minä tekisin rakkautta, mutta se jos mikä on anglismia.

Mutta mulla on silleen huumorintajuisempi, rennompi ja terävämpi olo kuin aikoihin. Silleen, että jos vaan jammailis eteenpäin, pitäs vähän päästä kokeileen muuvsseja. Ei enää huippaa eikä muuta. Funky beat! Come on, baby, do the conga!

Ei kommentteja: