generated by sloganizer.net

tiistaina, joulukuuta 20, 2005

Häikäiseviä tähtihetkiä

Olen viettänyt pari mahtavaa päivää mahtavan agenttikolleegani kanssa, joka toivoo minun käyttävän tässä hänen oikeaa nimeään. Kunnioitan tietenkin hänen toivettaan, mutta vain protokollan mukaisesti, joten käytän hänestä nimeä Qertta riittävän anonymiteetin suojaamiseksi ja superagenttiuden säilyttämiseksi.

Kämppään täällä koodinimi Qaislatiellä joulumielen aikaansaamiseksi vielä toisen yön. Koodinimi Qalle on kerrankin todella tyytyväinen, kun talossa on kaksi naista.

Ilmoittauduimme Kinoksessa kilisee-peliin, joka oli jo täynnä, mutta peliin on ihan pakko päästä. Motiivimme on salainen ja emme kerro sitä kenellekään ikinä (paitsi jos joku kysyy). Toivottavasti tämä salamyhkäisyys ei estä peliin pääsyä. Pelaamme vaikka hängöraundeja tai kyökkipiikoja päästäksemme osalliseksi tästä huvista. Olemme epätoivoisia, ja annamme sen loistaa.

Mummo-osuus: Kävimme vesijumpassa. Katsoimme Täydelliset Naiset, minä neuloin ja Kertta virkkasi, nautimme kupilliset teetä. Maistelimme myös hieman konvehteja. Fazerin Visit Verraton-suklaarasia on ehkä tämän joulun paras.







Olosuhteisiin nähden olen hilpeä ja onnellinen.

Life is great and then you die.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

:D Mikä on salainen agendanne? Voin kyllä kysyä sitä pelissäkin jos tahdotte...

Ja voimia sinnepäin. Enhän minä muuta osaa taaskaan sanoa.
-Suska

Hanna P. kirjoitti...

Miks? No siks vaan! :D