generated by sloganizer.net

torstaina, elokuuta 03, 2006

Psst

Älä kerro kenellekään, mutta minulla on oikeastaan nyt aika luvattoman hauskaa olosuhteisiin nähden.

Kenties limainen todellisuus vielä lässähtää vasten kasvojani kuin mojova meduusa poltellen tähtiä näkökenttääni. Antaa palaa, Frank.

Kenties viivyn tässä hauskassa vielä jonkin aikaa. Syömingit intialaisessa ja loput kotipakettiin, skootteriajelua, suoraan penkistä minulle ja vain minulle (koska ei täällä muitakaan ole!) poimittuja mansikoita - ja tietenkin kermavaahtoa, seuraavaksi vaahtokylpy uudessa kylpyammeessa, ilettävä kauhuelokuva popcornin ja limpparin kanssa, enemmän silitystä kuin mihin viime aikoina olen tottunut (aika hissukkaa ollut sen suhteen) eli tasan niin paljon kuin tarvitaan. Jos ei tämä lääkitys pure niin mikäs kumma sitten, ei tohtorimme sitä kertoa osaa lain. Ei-biologinen isosisko (RAKAS!) laittoi viestin etelästä, että ottaa kitaran mukaan niin tehdään laulu tyhmistä miehistä, kun nähdään viikonloppuna. Ja bro laittoi uuden puhelinvastaajaviestin mulle, vaan se on semmonen etten tiedä kehtaako laittaa jos mummi vahingossa sattuu soittamaan niin etten ole vastaamassa.

NIIN ETTÄ NO KANNATTIKO VAIHTAA KANAVAA?!? DAAH, TÄÄLTÄ TULEE PIKKASEN PAREMPAA OHJELMAA!!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

:D