generated by sloganizer.net

torstaina, elokuuta 03, 2006

Simsalabim

Larppaajat tietävät millaista on kun paljon asioita tapahtuu lyhyessä ajassa. Kuuden tunnin larpin aikana hahmoin elämä voi muuttua täysin. Elämä tuntuu tänään samanlaiselta.

Olen vapaa nainen. Saa onnitella.

Aggressiivinen käsittely ja hyvällä sykkeellä eteenpäin. Minä olin valmis rakastamaan ihan täysillä. Tällä hetkellä kuitenkin toivon, että kyseinen henkilö hukkuu omaan paskaansa (samalla toivon, että hän saa itsensä kasattua, koska elämä on ihanaa ja sitä ei kannata elää säkki päässä). Ei, en jaksa juuri nyt olla hirveän kypsä ja aikuismainen. Minua on kohdeltu epäreilusti. Niinhän se on, että harvemmin ihmissuhteet päättyvät onnellisesti - onnellisia ihmissuhteita ovat vain ne, jotka jatkuvat.

Tältä tuntuu nyt, huomenna tuntuu paremmalta. Tämän päivän siat ovat huomisen pekonia. Ilman bron psyykkausta olisin paljon heikommassa jamassa. Pahin on jo ohi. Olen paljon vahvempi mitä olen kuvitellut. Ihanaa huomata kyyneleiden vain valuvan, se on merkki siitä että reagoi, se on terveen ihmisen merkki. Olo on jo paljon parempi.

Tämä on elämää, täyttä elämää, ja siihen kuuluvat hyvät ja huonot päivät.

The only disability in life is a bad attitude.
~Scott Hamilton

Some people are always grumbling because roses have thorns;
I am thankful that thorns have roses.
~Alphonse Karr

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tykillä eteenpäin.
Ei sitä oo ennenkään joihinkin setiin pysähdytty!

Niin, ja onneksi olkoon. Häntä pystyyn!

Anonyymi kirjoitti...

Onnea siis. Ja kuten eve jo sanoi, häntää pystyyn ja kirsu kohti tulevaa!