generated by sloganizer.net

maanantaina, joulukuuta 11, 2006

Neljän tunnin päästä olen ehkä menossa peiton alle

Kaikilla muillakin on ja teen mitä vain pysyäkseni hereillä. Kello on 3.41.

"Googleta hakusanoilla: "(nimesi) on" (esim. "matti on" ) ja kopioi viestiin 10 ensimmäistä tulosta. Näin saat tietää itsestäsi jotain mitä et ole vielä tiennyt. Muistakaa laittaa hakusanaan lainausmerkit mukaan tai muuten ei tule mitään."

Tässä suosikkini, bluffaan siis ja valitsen vain hassuimmat:
1. "Hani on huonossa kunnossa." Suosittelen linkkiä.
2. "Hakutulos levyn nimelle: Hani on hunajaa
Album title, Hani on hunajaa. Label, Columbia 6614142. Title, Performer, Arranged, Recorded. Hani on hunajaa p.l.z.i. mix · Mikle, 1995 ..." Sweet, dude.
3. "Coconut's Hannibal (tuttavallisemmin Hani) on luonteeltaan upea kani" Opin tuossa vasta uuden termin, joka on jäpiminen ja se liittyy tähän jotenkin.
4. "Hani on kaunis tamma, josta löytyy täysiverisen kipakkuutta" No oolalaa.
5. "Talven mittaan Hani on tarkoitus astuttaa ja toivottavasti pienokaisia tulee!" REALLY?? FOR ME?!
6. "Tulevaisuutensa suhteen Hani on pessimistinen" Ei kannata olla pessimisti... ei siitä ole kuitenkaan mitään hyötyä... älkää sitten minua syyttäkö jos tulee sade...
7. "Ovatko miehet oikeasti sitä mieltä, että oma todellinen ja luonnollinen hani on nukkavieru verrattuna silikonilehtikuvamisuun? " NIIN?
8. "Mun hani on ihq kun se käskee mennä nukkumaan kun mua just nukuttaa enkä halua tehdä mitään kotitöitä. ;D Ja sit se antaa mun nukkua vaikka koko illan" Joo just nii.
9. "HANI on kaiken tämän kattava sana. Siihen sisältyy ne tunteet, joille en löydä sanoja, joita en itse ymmärrä eikä kukaan muukaan. " Olen universumin lämmin keskipiste.
10. "Hani on kumma nyt. Ulkona paukahtelee jokin ja Hani pelkää kaikkea paukahtelevaa, joten se on nyt paennut ääniä pöytäni alle" Siihen se johtaa jos tarpeeksi kauan härnää.

Ei kommentteja: