generated by sloganizer.net

perjantaina, kesäkuuta 22, 2007

Aamuja

Olen nähnyt mielenkiintoisia unia. Että millähän perusteella minä valitsen uniini sivuosanäyttelijät, kun viime yönä castissa oli mm. Yazka ja Janne Raudaskoski. Muutenkin unien kulku on jännää. Selvästi alitajunnalla on draivi päällä selvittää kaikenlaisia asioita... Olen jo usean yön jälkeen muistanut herättyäni pitkälle, mitä unta olen nähnyt. Viime yö oli pitkästi aikaa melkeinpä painajaisista vapaa. Jännä juttu oli muuten se, että muistan kun katsoin unessa peilistä kasvojani, jotka olivat hikimärät ja kun heräsin, oli taas tukkapehkon alla takaraivo hiestä kostea.

Pitkästä aikaa positiivinen yllätys elokuvien parissa, nimittäin Aidosti Outoa eli paremmalta alkuperäisnimeltään Stranger Than Fiction. Olemme katselleet lukuisia elokuvia viime aikoina, ja tämä on niitä harvoja, joiden kanssa en ole nukahtanut ennen puoliväliä. Asiaa auttoi kyllä sekin, että odotukset olivat aika minimissä, vaikka Will Ferrell onkin mainio komedianäyttelijä, niin ei hänen elokuviltaan mitään kovin syvällistä voi odottaa. Tämä elokuva tosiaan oli siis todellakin freesi yllätys! Check it out, homeboy.

Vuorokausirytmi on ollut yövuorojen jälkeen sekaisin. Tein harjoittelussa alkuviikosta kaksi yövuoroa. Kello on nyt 6:15 ja mulla ei ole mitään käsitystä, että pitäisikö nyt ruveta jollekin vai menisikö takaisin nukkumaan. Asialliset hommat olen hoitanut (eli jumpat) ja muuten olen eilisenkin päivän vetänyt unta palloon.

Tänään on siis ilmeisesti juhannusaatto. Iltapäivällä Oulunsaloon syömään porukoille, sitten kesäteatteriin (oltiin mussun kanssa siellä viime kesänäkin, eli on jo perinne), sitten syömään lisää. Meneehän se niinkin. Ei sitä jaksa vanha riehua, paitti combatissa.

Maailman Ihanin nallu nukkuu niin sietämättömän vastustamattoman näköisenä tuossa, että köllähdän viereen, silläkin uhalla, että herään iltapäivästä. Haittaako tuo mittään.

Ei kommentteja: