generated by sloganizer.net

perjantaina, heinäkuuta 22, 2005

Pidennetty viikonloppu??

Nyt ei ole tehty elämää helpoksi.

Kävin tiistaina lääkärissä valittamassa poltetta ylävatsassa ja diagnoosi oli mahalaukun tulehdus. Olin niin iloinen siitä, että en olekaan kuolemassa, että en tajunnut pyytää saikkua. Ei kait sitä nyt joka pikkuvaivasta kehtaa pyytääkään.

Tänään lääkäri soitti ja sanoi, että kirjoittaa minulle sairaslomaa tiistailta perjantaihin asti, vaikka varalta. Olin soittanut ja pyytänyt kirjoittamaan sille tiistaille, kun kerran olin sitten sen päivän poissa - olen kyllä eilisen ja tämän päivän ollut kiltisti töissä.

Eli voisin olla huomisen kotona ja saisin tehtyä kaikki kotityöt mitä on jäänyt tekemättä kun on pitänyt vaan käydä töissä ja jumpata. Rakastan aamuja ja aina aamulla tekisi mieli tehdä kaikkea, mutta töihinlähtö aina katkaisee kaiken kivan kuten lakananvaihdon, pyykinpesun ja keittiön siivouksen. Ja oih, luutuaminen olisi kivvaa. (Ihmeen friikki...)

Kyllä töissä jaksaisi olla pienessä mahanpoltteessakin. Mutta huntsittaako? Naurettavan helppo kysymys.

Ei kommentteja: