generated by sloganizer.net

torstaina, joulukuuta 07, 2006

Kel' onni on, se onnen...?

Jasmilla on mennyt fiilis. En tiedä milloin sillä sellaista olisi mainittavasti ollut, (koira on luonteeltaan varsinainen Aasi Ihaa) mutta tänään se on ollut totaalisesti poissa. Kävimme maailman ihanimman kanssa hänen siskonsa luona, siellä oli toinen sisko ja muutama veli ja muutama kumppani ja muutama lapsi ja Jasmille se kaikki oli kovin, kovin huolestuttavaa ja huokailuttavaa.

Ja Marian luona käytiin myös. Marialla on kaksi koiraa, joista toinen, Joksa, on hassuin corgi mitä on. Jopa Jasmi tuntee itsensä koiraksi Joksan seurassa. Mukavaa on se, että on paikkoja, joihin Jasmin voi ottaa mukaan. Pöliää olisi pitää eläintä, joka on olevinaan perheenjäsen, mutta se joutuu olemaan yksin kotona, kun muut jäsenet ovat kylässä. Epiä.

Söimme tänään ulkona ja se oli hyvää ja minusta oli kertakaikkiaan ihanaa olla maailman ihanimman kanssa. Aivan sama onko se itse tehtyä makaroonilaatikkoa vai ravintolan grillattua lohta. Kenenkään muun kanssa en ole koskaan ollut tämmöinen, saatan vain huokailla onneani ja välillä ääneen, vaikkakin enimmäkseen ihan hiljaa itsekseni. Tähän tuntemukseen voisi suhtautua kevyemmin, jos takana ei olisi sellaista HELVETTIÄ mitä kesä minulle oli. Senkin jälkeen, kaiken sen psyykkisen ja siitä aiheutuen suorastaan fyysiseltä tuntuneen tuskan jälkeen, olen edelleen aivan yhtä rakastunut, jopa rakastuneempi.

Kun katson niihin silmiin, näen jotain, mitä en kenessäkään muussa näe. Kodin?

Sietokyky kasvaa aivan mahdottomaksi kun on rakastunut ja onnellinen.

Setä-kämppis ylitti hattutemppunsa, nyt on neljäs kuukausi kun hän ei ole maksanut vuokraansa ajoissa. Minulla on menkat ja maha kipeä ja olen hotkinut hiilihydraatteja kuin mikäkin kaamosmasentunut emakko. Huomenna pitää herätä aikaisin, aion nimittäin mennä k-o-u-l-u-u-n (vaikkei meillä koulua olekaan, mutta opinnäytetyön esittelyä katsomaan, kun niitä pitää käydä katsomassa). Olen pöljäillyt ihan helevetisti ja tuhlannut rahani leffalippuihin, bensaan ja 2-instead-of-1 hengen ruokkimiseen ja nyt en tiedä miten maksan tammikuun vuokran kun se pitää maksaa ennen kuin saa avaimet, ja tukiahan tulee vasta 4.1. Kaiken muun hyvän lisäksi juurikasvu muistuttaa hiusvärikierteestäni.

Nämä kaikki ovat JÄRJESTELYKYSYMYKSIÄ, jotka eivät rasita minua juuri ollenkaan. KOSKA olen typerän rakastunut ja onnellinen. Tämä on maailman paras olotila. PARAS.

Pienet ongelmani huvittavat minua. Luojan kiitos minun ongelmani ovat noin pieniä. Valitettavasti en voi suhtautua niihin paniikinomaisella hyperventiloinnilla. Koska... asiat järjestyy. Helposti.

Mutta nyt menen. Kainaloon.

Ei kommentteja: