generated by sloganizer.net

keskiviikkona, huhtikuuta 25, 2007

Keskiviikon jähmeä aamu

Näin outoa unta. Olin jossakin mamma-jumpassa, jossa oli monta maha pystyssä olevaa emäntää. Itse en tietääkseni ollut raskaana, mutta kaikki olettivat minun olevan - ikään kuin olisivat tienneet minun olevan. Joku ohimennen sipaisi masuani lempeästi. Lähiaikoina on ollut vähän turvonnut olo, siinäkö syy?

Johtuukohan hormooneista vai mistä, pää oli kipeä eilen ja olin kyllä huonolla tuulella. Menkat alkaa parin päivän sisään. Tuntuu vähän siltä, että sairasloman jälkeen pitäisi käydä jo täysillä kierroksilla ja handlata monta asiaa yhtä aikaa. Yhtä hyvin toimii kuin potkuri näillä keleillä. Pientä kitkaa.

Muistin joku aika sitten miten terapeuttista tetriksen pelaaminen on. Siinä vaipuu jonkinasteiseen transsiin. Mieli tasoittuu ja asiat selkenee ja ratkaisut löytyy.

En tiedä voiko Iltasanomien horoskooppiin enää luottaa. Se on jonkun aikaa jo puhunut höpöjä. Tämän päivän horoskooppi härälle: Vapun tai tietyntyyppisen loman läheisyys tekee päivästäsi iloisen. Tiedät, että saat plussamerkkisen päivän pian käsiisi, eikä ajankohta ole kaukana.

Ihanimman piti herätä jo tunti sitten, mutta se aina painaa puhelimen torkulle, vai oliskohan jo laittanut pois koko herätyksen. Minä olen keittänyt jo puuroa sille. Eilen tein huibbua pannaria, oliskohan ollut hyvää tuon sokerimäärän takia. Mihin keittokirjoja tarvii, kun on google?

  • 8dl maitoa
  • 1,5dl sokeria
  • 1 tl suolaa
  • 1 tl vanilijasokeria
  • 1 tl leivinjauhetta
  • 2 munaa
  • 100g sul. margariinia (korvasin rypsiöljyllä)
  • 4 dl vehnäjauhoja
Paistetaan +225 uunissa 40-60 min. uunin tehosta riippuen, kunnes pinta on ruskea. Meillä meni se 40 min. Ja kannattanee paistaa alatasolla.

Huomenna tähän aikaan olen jo hiukkasen lähtötunnelmissa.

Ei kommentteja: