generated by sloganizer.net

tiistaina, joulukuuta 18, 2007

A.N.T.E.E.X.I (Fuck it, i'm only human!)

Didn't mean it but I did it, admit it, I'm guilty. Seitsemän kuolemansyntiä ja liikennesääntöjen rikkominen. Niistä se elämän suola löytyy. Tänään olen:

- ajanut yksisuuntaista väärään suuntaan. Vahingossa. No kun hemmetti olin menossa Subwayhin ja Torikatu ihan vaan niin kuin yllättäen päätti muuttua yksisuuntaiseksi. Onneksi olen pelannut GTA:ta joskus runsaasti niin ei noussut syke kuin pikkasen ja sain häkellykseltäni tehtyä U-käännöksen.

- warettanut. Soo soo.

- puhunut kännykkään ilman handsfreetä autolla ajaessani, ja ihan tarkoituksella, eikä ollut edes mitään asiaa sille kenelle soitin eli veljelle. Ja puhelun jälkeen soitin lisää ja jätin höpöhöpöviestin kaverin vastaajaan.

- sanonut ääneen "saakeli" työajalla pumppitunnilla. Mietin jopa ihan liikaa mitä sanon, etten loukkaisi ketään. Mietin tänään voinko kommentoida mitenkään Sun Always Shines On TV-kappaleen sanoja, jos tunnilla on joku lestadiolainen tai muu jonka mielestä televisio on syntiä. Mietin myös loukkasinko ketään, kun sanoin tunnin lopuksi, että ollaanpa iloisia siitä kun ollaan terveitä ja voidaan treenata. Että jos siellä oli joku, joka ei olekaan terve, että loukkaantuiko se.

- puhunut paskaa ex-esimiehestä. Lopetin kyllä avautumiseni lisäykseen, että minun mielipiteeni on vain minun mielipiteeni ja tavoitteeni ei ole mustamaalata ketään, vaan ainoastaan oman mielenterveyteni takia purkaa tuntojani lajitoverille. Ja eihän paska ole aina paskaa, sitä voi sanoa myös kehittämisalueiksi, jos haluaa paremman omatunnon paskanpuhumisesta. Kyllä mua silti hävettää, että olen vihainen jollekin lajitoverille, enkä pysty kokonaan käsittämään sen tekosia. En siis ole vielä valaistunut. Olipa ylläri.

- ylensyönyt. Tai itseasiassa en vielä. Söin subin ekan puolikkaan äsken ja kohta aion mennä syömään sen toisen puolikkaan.

- mököttänyt ja murjottanut ja ollut hieman suorastaan v-mäinen puoliso - TÄMÄ ON TODELLA HARVINAISTA KÄYTÖSTÄ MINULTA, KOSKA YLEENSÄ OLEN MUSSUKKA JA HÄIRIÖKÄYTTÄYTYMINEN MENI ONNEKSI OHI

Lisäksi olen puhunut yksikseni kuin mikälie sekopää.

Kuitenkin olen ollut myös ihan kiltti. Kuten esimerkiksi niin, että:

*sensuroitu* Totesin, että (pitkä ja harras) kilttien asioiden lista oli ilettävän omahyväinen ja sädekehää kiillotteleva. Toteanpa vain, että olen ottanut opikseni ja olen huomenna vähän eilistä viisaampi. (HAHHAHHAHHAHHAHAHHAA!)

Että kyllä mää yritän.

Ei kommentteja: